Afvallen en voeding


Afvallen met je voeding

Eet drie maal per dag een gewoon maal dat voldoende vezels bevat. Wit brood is dus uit den boze. Nog beter is het om 5 maal per dag kleinere porties te eten. Zo eet je je nooit rond en heb je altijd iets in je maag. En heb je dus nooit een echt hongergevoel. Mocht je desondanks toch last hebben van een hongergevoel, dan compenseer je dat met een groot glas water. Zo maak je je hersenen wijs dat je zojuist goed gegeten hebt.

In plaats van suiker gebruik je stevia. Dit wondermiddel uit de natuur is al vele eeuwen in gebruik bij oude volken en tot 300 maal zoeter dan gewone suiker. Koop wel een product van goede kwaliteit, bijvoorbeeld bij een natuurvoedingswinkel.


Het perfecte dieet

Het perfecte dieet is er eentje dat volledig op je eigen levensstijl is afgestemd. Toch zijn er volgens de Amerikaanse dieetexpert Dorrenti bepaalde voedsel- soorten die altijd voor succes zorgen.

In sommige groenten en fruit zitten zeer waardevolle vitaminen en bepaalde stoffen die het gewichtsverlies bevorderen. Ze helpen je aktief in je strijd tegen overgewicht.

Overigens vormen ook erg magere mensen een risicogroep. Zij hebben vaak weinig spieren, lichte botten en kwetsbare gewrichten en dus onder meer een grotere kans op stressfracturen.



Acaibas
De acaibes is een van de voedzaamste fruitsoorten op aarde. Het helpt de spijsvertering op gang te trekken, geeft je concentratievermogen een boost, verbetert je huid, geeft je meer energie, versterkt het hart, en geeft je meer zin in seks. De beste manier om de besjes te eten is als ze nog kraakvers zijn.

Gojibas
De goji bes (Lycium Barbarum) is er ook zo één. Rijk aan vitamines, mineralen, aminozuren, antioxidanten en andere voedingsstoffen. Ze zijn te koop bij de natuurwinkel en helpen je onder andere bij het afvallen.

Door het eten van deze bessen krijg je o.a. vitamine C binnen maar ook selenium, geranium, proteinen en andere zeer waardevolle stoffen.

Andere wondermiddeltjes

Bieten
Bieten zijn de enige groenten met een ongekende lijst aan voordelen. Ze bevatten ijzer, vitamine A en C, vezels, magnesium, calcium en antioxidanten.

Paardenbloem
Het loof van paardenbloemen is perfect in salades en kan gebruikt worden als een mild laxeermiddel. Je kan het goedje ook verwerken in je thee.

Zoete aardappelen
Zoete aardappelen zitten boordevol antioxidanten. De bladeren en de wortels kunnen eveneens opgegeten worden.



Ga door naar

de hoofdpagina
voor stap 3








Copyright © 2013 -
SuRish int. - all rights reserved


Contact

metatags.org

Disclaimer